Introductie: uitgebreide ondersteuning.
Op populair verzoek hebben we een nieuwe dienst toegevoegd aan onze primaire IT-diensten.
Heel wat klanten hebben ons gevraagd of we white-label ondersteuning konden bieden, met gebruik van hun ticketsystemen, chatsystemen, enzovoort.
Na wat overweging zijn we sinds 2018 begonnen met het aanbieden van zulke on-demand ondersteuningsdiensten aan enkele van onze klanten
Deze dienst is nu zo in trek dat we hem hebben toegevoegd aan ons primaire dienstenaanbod.
Wat is uitgebreide ondersteuning?
Het is vrij eenvoudig: Uitgebreide ondersteuning is opgezet als een white-label ondersteuningsaanbod.
Waarbij ICT Shift optreedt als een van je eigen technische medewerkers voor klanten.
ICT Shift zal je ticketsysteem, telefoonsysteem, chatsysteem, enzovoort gebruiken.
We zullen min of meer je expertondersteuning zijn als een van je eigen teamleden, gebruikmakend van je systemen, regels en contactmethoden om te communiceren.
Dus je hebt ons team van experts tot je beschikking binnen de afgesproken tijden en SLA’s, gebruikmakend van alle methoden en systemen die jij prefereert.
Dit wordt altijd aangeboden op abonnementsbasis, geen uurtarieven of extra kosten.
0 reacties